zaterdag 6 oktober 2012

afscheidsfeestje

Afgelopen donderdag nam ik 'officieel' afscheid van de Activiteiten Commissie' van onze school. Afgelopen 4 jaar was het heel erg leuk (oké... niet altijd...) om erin te zitten en mee te helpen met Sinterklaas, allerlei feestdagen en de Avond4Daagse. Maar nu is ook klaar. Heerlijk om straks gewoon aan de zijlijn te kijken hoe Sint op school aankomt :). Voor de dames die dit werk dapper voortzetten maakte ik een klein zakje met daarin thee.


Ook maakte ik een gymtas voor een meisje. Dat was al even geleden, maar die blijven toch wel erg leuk om te maken. 

Heerlijk zo'n zaterdag! Ik ga weer lekker aan de knutsel! Fijn weekend!



7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige theezakjes en wat een leuk idee om zo de dames te verrassen. De gymtas vind ik ook heel leuk, lekker vrolijk. knutselse X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww ik vind die theezakjes het einde, wat zullen ze dit leuk vinden zeg!!! ook de gymtas is een plaatje

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee de theezakjes!! Ziet er lief uit! Ook je gymtas is leuk geworden. Knutselse nog dit weekend! lfs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke zakjes!!!
    De gymtas is ook super!
    Fijn weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige gymtas.
    Ik snap dat ze leuk te maken zijn.
    Al die gezellige stofjes en een snel leuk resultaat.
    Erg leuk de theezakjes met klei label.
    Groetjes en een fijne ZOndag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk zeg,jij blijft bezig he?ik wil ook zo graag weer dingen naaien maar ik kom er gewoon niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellige dingen allemaal weer... ik kan ervan genieten.
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen