woensdag 10 oktober 2012

baby- en kringloopschatten

Gisteren mocht ik weer zo'n klein baby'tje bewonderen. Elke keer weer heel bijzonder! Haar papa en mama hadden een prachtige babykamer voor haar gemaakt. Met sloophout en grijs met roze tinten. Helemaal mijn smaak! Haar mama kan zelf ook goed naaien, maar ik mocht voor de kleine meid nog een verschoonmatje naaien. Dit deed ik volgens het patroon van Kris (dank je wel!). En dit is het resultaat:


Voor haar kamertje maakte ik nog dit:

Ook ging ik afgelopen week weer even naar de kringloop. En ik kon ze niet laten liggen. Ver voor mijn tijd, maar de boekjes van Ot en Sien spreken me toch wel erg aan. Vooral om ze gewoon ergens gezellig neer te leggen (maar waar???). Ook vond ik eindelijk mijn memoryspel (die iedereen inmiddels wel heeft geloof ik...). Ik ben er blij mee.

Ik ga aan de slag met nog meer baby-leuks en een gymtas, moet alleen nog wel even inspiratie zoeken. Ik vind hem wel...
Fijne dag!
P.S. Ik heb inmiddels al mijn RR-sheets erop staan van vorig seizoen. Voor iedereen die dat leuk vindt, het staat onder het tabje Round Robin.




8 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, ik stik mijn paspel er met een gewoon voetje op hoor. Misschien heb je een andere nodig als je een dikkere paspel gaat naaien. Maar het gaat zo prima! Gewoon proberen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt. Super.
    En dat memoryspel. Dat herinnert me aan mijn opa en oma. Die hadden deze ook. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Prachtige spulletjes heb je voor de baby gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige spullen heb je gemaakt, zo mooi van kleur.
    Super dat je ook dat memory spel hebt gevonden. Deze hadden wij vroeger niet, maar ik heb 'm inmiddels wél toegevoegd aan m'n verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi. I want be swap and letter friend. I from İstanbul in Turkey. My name is Eda. I wait from you answer. here: delikitap@windowslive.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kringloopschatten! Je verschoningsmat en slaapkamer hebbedingetjes zijn ook erg mooi en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super handig zo'n matje! En nu kon je een kleur toevoegen voor de babyspullen:)Want dat hadden ze niet verklapt:)
    Leuke kringloop vondsten! Tot vrijdag sowieso! Lfs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :) hoi hoi, via mijn statistieken kwam ik bij jou terecht! leuk hoor! dat verschoningsmatje heb je mooi gemaakt! daag!

    BeantwoordenVerwijderen