woensdag 19 december 2012

kerst!

Heerlijke tijd! Al die lichtjes en gezelligheid! 
Afgelopen week had ik twee marktjes. Heel gezellig, maar ik had niet veel voor kerst gemaakt. Niet aan toe gekomen. Ik kocht daar zelf ook leuke spulletjes. Zoals de kerstboom gemaakt van een aardappelkistje en kerstversiering gemaakt van een oud boekje. Ze komen van Huis & Vlijt. Ik ben fan!
Ook kocht ik de schattige gehaakte waxinelichthouders van Bon Joli. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe hoekje! Wel een beetje jammer van de thermostaat :(... 


Ook moest er nog wat kerstigs gemaakt worden voor aan de voordeur:

Ik laat nog even zien wat ik verder nog maakte afgelopen tijd:



En nu ruim ik mijn machine op en stort ik me op het maken van allerlei hapjes voor de kerstbuffetten van de kinderen op school. Je zou bijna vergeten wat we met kerst vieren:
Feest van licht, Jezus is geboren!

Nog één dagje, morgen de uitslag van mijn give-away! Bedankt voor alle leuke reacties!
Fijne dagen!



4 opmerkingen:

  1. je bent maar druk geweest, wat een leuke dingen heb je gemaakt en wat een leuk hoekje in kerstsfeer ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes allemaal, echte kerstsfeer !
    Ik vind de hanger aan je voordeur erg mooi, groetjes,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke spulletjes heb je gekocht vooral de kerstboom Super!!!!
    je kersthanger vind ik helemaal top leuk gemaakt zo met de appeltjes aan de zijkant.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen