donderdag 21 maart 2013

de lente komt!

Ik weet niet wanneer je het ook gaat merken, maar vandaag de eerste dag van de lente! Die begon toch wel met een lekker zonnetje en een vlokje sneeuw. Ik haal em alvast wel lekker in huis:

Een heerlijk relaxed dagje voor de boeg. Straks een verjaardag en verder geen plannen, hoe fijn is dat!
Afgelopen week was het wel lekker druk. Ik maakte nog een opdrachtje af, een tas voor plastic tassen. Simpel, maar reuze handig! Hij hoort bij de knijperzak die ik al eerder liet zien:

Ook had ik vorige week een knutselmiddag voor kinderen uit de wijk. Ik heb dan de vrije hand in wat we gaan maken en ik plukte wat ideetjes voor paashangers van internet. Het was reuze gezellig!

Verder maakte ik het bloemstuk voor de kerk, weer in mijn lievelingskleur (gelukkig ben ik niet zo vaak aan de beurt :)...). Toevallig moet ik zondag weer, dan ga ik toch echt een andere kleur kiezen :)!

Ook kreeg weer gezellige post van Thirza van het dms project! 



Allemaal leuke vogeltjes dingen, laat de lente maar komen! Super bedankt Thirza!

Nou, tot slot maakte ik nog wat stempeltjes, het vosje heb ik gemaakt naar het idee van anke panke design. Zij kan prachtig illustreren!

Nou, dat was even een overzichtje van mijn creatieven acties van afgelopen tijd. Ik ga genieten van mijn vrije dag! Iedereen weer bedankt voor het lezen en een hele fijne dag gewenst!





4 opmerkingen:

  1. Hé wat is die tas handig, wat een goed idee :) Je paas krans is ookal zo mooi net zoals je bloemstuk :):) Die stempels zijn super mooi :):) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels heb je gemaakt, ze zijn gewoon heel echt. Knap hoor. OOk de tas is prachtig. Geniet van je dag, ook hier een zonnetje zo nu en dan. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jij bent weer lekker bezig zeg.Leuk die stempeltjes en plastictassentas en krans. En ja, hier schijnt de zon! (sinds 2 minuten ;-))
    Net een flinke sneeuwbui en in de kamer draaide het liedje 'weet je dat de lente komt' Maar hij schijnt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat maak je toch mooie dingen! Die stempeltjes zijn echt super!!
    Ben stiekem wel beetje jaloers op de creativiteit hoor ;)

    Paula

    BeantwoordenVerwijderen